Våra anläggningar

Slipen

59° 25′ 42.68″ 16° 29′ 7.73″

Klubbens slipområde ligger vackert beläget på Alnö-sidan av Torshälla kanal. Här förvaras våra medlemmars båtar på vinterhalvåret och även några på sommaren vid klubbens kajplatser. På slipen finns en liten altan med grill som kommer väl till pass på våra gemensamma arbetsdagar.

st. Tallskär

59° 28′ 29.60″ 16° 26′ 16.06″

Alla är hjärtligt välkommen att besöka en av Mälarens vackraste klubbholmar. Vår klubbholme St. Tallskär ligger på Västmanlandssidan ca 4 distansminuter från Torshälla hamn och ca 2 distansminuter från Mälarbaden. Inloppet till hamnen på St. Tallskär är sommartid utmärkt med röda och gröna prickar, går du mellan de röda och gröna prickarna så hittar du lätt in till hamnen. Den består av ett antal flytbryggor och en fast kaj med plats för ett 30-tal båtar.

På klubbholmen har vi vår klubbstuga, en bastu och även toaletter. Det finns även en altan och en grill i anslutning till hamnen. Vi du ta med dig gäster finns det möjlighet att hyra vår gäststuga som har fyra bäddar.

För dig som är fiskeintresserad, finns både gädda, abborre och gös runt ön.